Guess who's back!



Nu är det höst, snart kommer min favvorit årstid för då kan jag svalka mig i snön hela dagarna! =) Min matte är arbetslös nu så hon kan spendera heeeela dagarna med mig. Gissa om jag är glad, även om veckan började lite snett. Eller ganska mycket snett.

I vanlig ordning var vi i parken och lekte lite, fast denna gång var jag kopplad. När en svart hund (minns inte rasen) knallar förbi, men han är en bra bit ifrån mig. Hunden skäller lite, vad han sa vet jag inte jag lyssnade inte så nogrant. Sen tycker min matte att vi ska gå vidare, just som hon bytte hand som höll kopplet i passade jag på & smet mot den där hunden, kännslorna svalde över och jag blev riktigt arg på den där hunden... ja jag skäms. Men jag hoppade på hunden, Matte kom dit snabbare än blixten & slet loss mig och det gjorde ont som bara den så jag råkade bita henne i handen så hon fick spendera 3 timmar på akuten. Den andra hunden mådde bra. Bara matte som blev skadad & jag skäms som aldrig förr. Nu får jag gå med nosgrimma för att jag ska gå lite finare säger matte....

----

Jag känner på matte att hon är orolig när hon är på promenad med mig nu, speciellt när vi går förbi där den andra hunden bor, hon vet att det gör mig med orolig, men jag tror hon har svårt att släppa måndagens händelse även om jag bett om förlåtelse flera gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0