Knaskatt

Gin har inte riktigt hittat till sin toalett, eller jag vet inte riktigt vad hon tänker där... (se bilden nedan) Husse sa att hon dricker vatten från kranen där, men inte gjorde hon det nu, nä hon bara tittade på mig med onda ögat....



Igår var vi hemma hos husses syster, för lilltjejen, min bästa kompis, fyllde ett år, jag var lite avundsjuk för hon fick massa presenter men jag fick inte ta på dem, inte ens nosa på dem, så jag la mig mitt mellan alla för att sova istället. Dessutom mådde jag inte så bra igår. Runt tio tiden på morgonen kräktes jag upp all min frukost på fyra deciliter, och på kvällen fick jag inte i mig all min kvällsmat :( men nu mår jag bättre, har varit på promenad med matte och busar massa... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0