Hur i helvete ska man veta?

Idag var jag och husse ute på promenix... Jag har ju börjat lyfta på benet och revirkissa på varenda fläck jag lyckas nosa upp...

Men nu till dagen problem..... När vi är ute och prommenixar så verkar det som mitt revirkiss tar slut och  jag fattar noll...
Jag lyfter på benet och det går finfint till en början, jag lyfter och kisset flödar... Men längre fram så lyfter jag på benet men inte fan kommer det något kiss, jag vrider på kranen för fulla muggar men inte ens en droppe kommer fram? Hur fan är detta möjligt ? Jag inspekterar en stund och allt verkar helt i sin ordning, så hur ska jag göra om jag vill revirkissa överallt? Förslag?

Husse skrattar och säger att jag måste spara på dropparna om jag ska revirkissa så mycke alt bara välja ut ett fåtal platser och låta det flöda på lite extra !

// Maxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0