Vad är oddsen?!

Igår körde jag och husse ner till uppsala igen, vi tankade fullt i piteå och kunde köra hela vägen ner till uppsala 78mil på en tank, och när vi var framme kunde vi köra ytterligare 7mil enligt datorn i bilen! Sjukt bra kört av husse i "svarta faran"

Idag har vi legat i jet-lag-koma och inte gjort mycke vettigt. men husse hade ingen frukost imorse så vi knallade iväg till ICA nyss..

Jag får ju inte komma med in så jag satt snällt och väntade utanför.

när husse kommer ut har han ett smil på läpparna och säger ja du max jag tror jag sett framtiden!

Husse stog och plockade lös-godis, då han hör detta.

liten grabb (4-5år)
Mamma mamma, shit vilken stooor mage du har, och klappar mamman på magen...

Mamma (40år)
Mmm... Måtligt road

Liten grabb
Men mamma den är stoor!

Mamman
Du, du ska veta att innan jag träffade din pappa var jag ung och snygg! (ler för sig själv) och sen kom du.

Liten grabb
Va?! har du varit ung och snygg?   Tittar omkringsig och ser glassen, och frågar kan jag få glass också?

Mamman
NEJ,  och så häller hon  tillbaka de godis hon hade i skopan , och säger lite surt till lillgrabben gå till kassan!


Ja vad tror ni oddsen är att min husse J kommer få skulden för samma grej om en sisådär 10år?


/ Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0