Längdskidåkare!

Hej, idag var jag och husse ute på långprommenix och han hade en överraskning åt mig idag i skogen (trodde jag)
Vi börja gå i skogen där jag fick hoppa och lukta som fan. men sen var det dags att gå längs spåret en sträcka på 3km..

När vi gått en 1km så kom min överraskning!!! En längdskidåkare, det var sjukt jäkla kul att jaga den hurtigbullen, husse skrek som en tok och sprang efter han också...   men tydligen så tyckte han det inte var kul, för när han fick tag på mig blev han sur och sa att man inte ska jaga längdskidåkarna... JAJA tänkte ja och vi knalla vidare...

Efter nästa sväng så kom en till hurtigbulle, han var snabb, och min hjärna bara skrek spring efter honom! Ta Han! sagt och gjort jag börja jaga hurtigbulle nummer 2 som en tok. husse blev lika dan igen och börja springa efter honom med och skrek. men han jagade tydligen inte hurtigbullen denna gång heller, han jaga mig!!, så jag åkte ner i snön och han sa åter igen att JAGA inte längdskidåkarna!!  JAJA tänkte jag och vi knalla vidare...

Efter nästa uppförsbacke kom hurtigbulle nummer 3, Min hjärna kopplade på igen och sa Ta han!! Jaga han!!
Wrooom sa det i snön när han åkte förbi och jag satte efter i full speed. Husse skrek och börja springa efter hurtigbulle nummer 3 och ÄNTLIGEN trodde jag att han fattat hur kul det är att jaga de jäklarna! men ikke, han var lika sur som vid de två tidigare tillfällena, så "fängelset" åkte på  ( kopplet)  resten av promenaden.

Så nu ska vi tydligen inte gå i spåret igen för jag inte lyder så bra sa han...

Var senare på dagen till husses syster och hennes lilla dotter, hon är sjukt söt och jag tror jag kommer gilla henne när hon blir större, hon är lite läskig just nu, så jag vågar inte riktigt gå fram och nosa... men hon är väldigt intressant att titta på ändå :D

XoXo // max

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hahahaha det där var nog bland det roligaste jag läst på länge =D MAX, jag kan bara säga, jag hade gjort detsamma. Keep on running!!!!

2009-02-12 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0