Juletider

Nä jag tror nog inte att julen är mi favorithögtid, i år kom det dessutom en röd gubbe som luktade som husses pappa... men det såg inte ut som honom. Så jag satte mig på trappan, själv... han ville ge mig en julklapp, den ville jag inte ha av tomte-gubben. Annars var julaftonkvällen väldigt trevlig, någon ställde fram en full tallrik med prinskorvar & köttbullar... förmodligen inte till mig, men de la ju dem utan lock & i min höjd.... OH SÅ GOTT!!!

Ni ser, jag finns inte ens med på bilder med den där tomten.

........

Börjar närma sig nyår. Var ute med husse nu OH JÄKLAR så det smällde ute, det var inge skoj, husse tyckte han skulle låtsas som om inget hände, men jag började springa tillbaka... med kopplet i husses hand.. så jag tappade andan & fotfästet. Nu ligger husse med ångest för han gjorde illa mig lite... men det är ok, ska lägga mig bredvid honom och slicka honom på hans skalliga huvud & visa att jag tycker om honom ändå (även om matte är min favorit)....

GOD FORTSÄTTNING alla..! =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja nu ska ni mysa vetja!!!

2009-12-29 @ 09:18:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Pirre&Pepe

God fortsättning till er också och Gott Nytt År 2010!!

2009-12-29 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0