Jag har fått tillbaka rösten



Det kanske ser ut som om det är synd om mig. Men jag mår väldigt bra. Sover mycket & äter gott. Idag var vi ute på en lång promenad, jag & matte, före frukost. Matte var lite orolig att jag skulle ha ont då jag inte ätit varken mat eller mitt piller, smärtstillande, men det gick bra. Min röst börjar sakta med säkert komma tillbaka nu ialla fall, jag är fortfarande lite hes dock...

Igår var småtjejerna här, de bakade pepparkakor... frågan är vem som åt mest pepparkaksdeg...

Matte, LillMatten Elice eller Jag?!

Den där jäkla tratten  gör att jag går in i allt, fastnar överallt & när jag ska förbi små mattarna så tar jag dem nästan med mig, ialla fall minstingen på 8 månader.

over and out

Kommentarer
Postat av: Pepe&Pirre

Tappert kämpat!

2009-12-10 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0