Hemma igen

Kastreringen gick bra. Men det gör ont på mig & så fick jag dessutom sova över på sjukhuset. Nu valde matte & husse att kastrera mig på universitets djursjukhuset, Ultuna, det är lite dyrare, men matte säger att det är bättre om något skulle gå snett, för där finns allt man behöver om man är ett sjukt djur, all kompetens finns där =) Så jag kände mig säker där. Men det var inge skoj när Matte lämnade mig i torsdags morgon till veterinären.

I natt förstod inte sköterskorna att jag inte tycker om att sitta inburad i en box, jag skällde och skällde men ingen fattade. Nu har jag tappat rösten. Så vill ni höra en hund utan röst kan ni väl hälsa på mig :)

Fick även en manikyr / pedikyr när jag var nersövd, de kappade alla mina klor ganska lång in i pulpan.

Matte säger att det är HELT OK att ligga i soffan om man är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0