Onsdagsnytt...

Hej mina fans!
Ja idag har jag fått vara ensam hemma i hela 45 minuter, det var stort, lite nervöst,  men jag sov igenom 44 av 45 min...

Sen så lyckades husse och matte plocka ur min plastisbrosa till katt, ni vet han den svarta (tajson)  jag tyckte det var kanon kul som vanlig, men det är något med den där plastbrosan jag har... får en känsla av att han inte riktigt gillar mig... För när jag ska leka med honom och då jag jagar honom, då blir han tvär sur, ibland slår han till mig med 5-6st snabba jabbar eller så springer han och gömmer sig under sängen.... Skit trist!!!



Men när man jagat plastbrosan ett tag, så blir man trött som fan... husse köpte mig en säng för 600kr plus att de har slängt fram en stor kudde att sova på och en mysig filt,  själv tycker jag att less is more

och kör på stilen:  ligga-och-sova-på-rygg-på-parkettgolvet-stilen.



Over and out !
Maxan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sa himla sot du ar, dItt lilla pyre!

2008-09-18 @ 08:35:39
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0