Lite..

 om min vardag. Husse och matte brukar ta ut mig på promenader ett par gånger om dagen. Vi övar att gå i koppel och sen får jag springa runt lite. Igår var vi uppe på ormberget och sprang lite. Husse tog med sig en lina som var 25m långt så jag fick nästan gå så långt som jag ville. Sen tog jag bollen och rullade ner hela nystan så husse fick springa efter den, det var jätteroligt! Sen kom en liten hona som ville leka med mig. Vi lekte en stund men jag var jättetrött sen...

Här är lite bilder. De första är på mig och min plastis, Tajson. Jag vill med äta hans mat, men jag får inte, då skriker matte/husse "NEJ! och då backar jag, men jag brukar somna framför hans skålar. SEN ska ni få höra, Tajson ville inte äta sin mat för att JAG satt där, jag gjorde ju inget...!! Då tog husse upp hans skålar och han fick äta på bordet med matte och husse...

Idag är det söndag, och då är det baddags. Oh Fy! Det gillar jag inte alls. Jag tycker inte om att bada. Matte tycker jag luktar gott efter, men inte jag, vill bara ut och rulla mig i lera efter. Men det får jag inte, för jag måste först bli torr... men idag var jag riktigt trött och somnade medan de torkade mig....



Kommentarer
Postat av: Gammelmatte i Storvreta

Hej Lilla Max!



Sååå söt och gullig du ser ut på alla fina bilder som din matte och husse tagit av dig, jag längtar så till den dag jag får träffa dig och klappa och krama om dig. Hoppas att du och Tajson kommer att bli riktigt goa vänner.



Många hälsningar från

Gammelmatte i Storvreta



Hälsa till matte och Husse och Tajson

2008-09-21 @ 19:49:57
Postat av: Maria

Men oooh vilken liten sötis!

2008-09-26 @ 19:38:51
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0