Sju sanningar om mig.

Mattes kompis Chrisse, har utmanat Matte att skriva sju sanningar om sig själv i sin blogg, men det är ju roliga med sju sanningar om mig, eller hur!

Regler:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på bloggen. 
  • Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana "7" i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 
  • Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
Max 7's:
  1. Jag fiser tyst men illa
  2. Jag sjunger vackert när jag sover
  3. Jag gillar katten mer än vad katten gillar mig
  4. Jag tycker det är spännande att lukta på andra hunads bajs
  5. Jag gillar att tugga på mattes BH
  6. Jag gillar även husses strumpor
  7. Jag brukar springa lite i sömnen
Jag har inte sju vänner att utmana, men jag kan försöka men de jag har:
Linda A, Linda Ö, Frida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0