present

Här om dagen tappade jag bort min lilla diamant som blinkar, där i stod husses & mattes telefonnummer ifall jag skulle springa iväg från dem. Men nu har jag fått en ny fin guldig ID-bricka. På ena sidan står det mitt namn och på andra står det husses & mattes telefonnummer.



Vi var på socialträning igår. Då var det en tjej som påpekade att mina tassar inte är rätt vridna när jag sitter. De är vända utåt när de ska peka rakt fram. Så husse & matte måste ta mig till en veterinär som ska kolla upp om det är något fel på mina tassar. Annars mår jag rätt bra, väger 21 kg och växer så det knakar.

På lördag ska jag vara hos Tant Anna, för husse & matte är i Sthlm/Uppsala på intervjuver. Det kommer bli riktigt skoj, jag ska busa jättemycket hos tant Anna, matte är lite orolig för att jag ska kissa inne eller ta sönder något... det är klart jag ska, jag ska inte göra det lätt för henne. Hon är för övrigt min favorit tant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0