1:a advent

Nu har jag firat min första advenent! Snart är det jul. Undra vad jag får i julklapp! Var med matte och husse på djurmagazinet. De köpte en tomteluva till mig. De är knäppa. Jag gillar den inte alls!!!!!! *sur*

Hur som helst så vägde de mig där. Nu väger jag 23,6 kg. (1/4de del av Husse). Matte skulle vara fjantig och när hennes kompisar kom över på "advents-fika" skulle jag ha på mig den där jobbiga tomtemössan. Men jag gav igen och fes jättemycket inför hennes kompisar!

Inte nog med det. Men hon envisades med att fotoa mig också! Förresten. Hon var i Finland igår. Där såg hon denna bild i ett skyltfönster, nu vill hon jag ska bli modell...

Här är en annan Golden valp som gör reklam för Lindex. Hon tycker han/hon ser ut som mig. Men jag är mycket sötare än den valpen. Dessutom är jag större!




Kommentarer
Postat av: Marcin Retecki

Your dog is really cute! Nice photos :)

2008-11-30 @ 23:50:50
URL: http://marcinretecki.com
Postat av: Angela

Du är så söt lillmax vi längtar jättemycket att träffa dig!

2008-12-01 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0