I sommarstugan

Nu är jag och familjen i sommarstugan i Borlänge :) här har jag det bra, jag kan rulla i varäbda pöl jag hittar och bli riktigt dkiti för dagen slutar sen med ett bad i dalaälven så jag blir så gott som ren igen :) Vi har hittat ett bra ställe att hänga på på söndagar, i eriksberg, Uppsala, där finns ett naturreservat som har en stooooor inhängnad hundgård, dit åker vi varje söndag, då jäklars är det fart. Jag träffar alltid minst två hundar att leka & busa med. Matte har lärt sig mobil blogga till sin blogg så den blir lite mer uppdaterad med bilder på mig och mina påhitt. Kika gärna där, http://atcats.blogg.se Nu är det läggdags i sommarstugan.

Kommentarer
Postat av: Pepe

Mina människor har skaffat ett hus på hjul som de ska släpa efter sig hela sommaren har dom sagt. Den är så trång att när jag kommit in och vill ut igen så måste jag backa, det finns inte plats att vända. Annars är allting bra, matte och jag har sysslat med en märklig övning: Jag ska stå och vifta med svansen, hon pratar om hundutställning i Piteå.

Hoppas att du får en härlig sommar och att pölarna inte torkar nu när det blivit varmt (dom halvtorkade gäggamojiga är mina favoriter).

2010-06-04 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0