ALLA MINA BILDER!!!

Mattes dator har kraschat. Alla bilderna på mig är borta, alla nya bilder från januari tills nu är borta. Tur att matte har lagt upp en del bilder på pixboxen, men ändå. mitt första år.

Förra veckan tog Matte massa bilder på mig när jag hade min sista lektion i unghundskursen. Då jag sprang omkring med en röd tass. Då jag fick ett diplom och då jag klarade av att gå mellan en tunnel av hundar & människor utan att störas, all bildbevis är nu borta. Röd tass hade jag förövringt fär att matte klippte pulpan på en av mina klor, blödningen hade slutat när vi åkte till lektionen, men sen fick jag leka med mina kurskompisar i en hage och då började det blöda igen, men det såg värre ut än vad det var.

I lördasg var vi ute i en Ko hage, japp ni läste rätt. Vi kollade på när kossorna blev utsläppta i hagen. Fast jag tyckte det var roligare att rulla sig i gruset!! :)



Denna vecka har det inte hänt så mycket mer än att matte började storlipa när vi var ute och gick, jag hade sjukt skoj, men hon var arg på mig, sen när jag skulle bita lite lätt blev det väl kanske lite väl hårt så det gjorde ont på matte, försökte säga förlåt men hon puttade bort mig, så jag fick sitta och skämmas, sen kom gamelhusse och då var det bara att stå still, inte röra sig, lyssna och be om förlåtelse till matte.

För övrigt så jobbar Matte i stan denna vecka och halva nästa, jag och husse har varit där och hälsat på henne sen så har vi gått lite promenader i stan, för att jag ska lära mig unvika alla störningsmoment, enligt han så gick det rätt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0