Wishlist


En regnjacka så att matte/husse ska slippa hålla på och torka mig när det har regnat ute....

Jag och Matte har lekt ute en hel del idag. Hon har köpt nya delar till sin kamera så att hon fotade mig massor. Igår åkte vi till Ulltunas djursjukhus. Hm... jag åt en strumpbit. Som jag lyckades kräka upp men det var irriterat i min hals efter och jag kunde inte andas normalt. Men när vi kom fram tyckte veterinären att jag inte behövde undersökas för jag hade blivit normal igen...

Sen fick jag ett spel för att jag ska sluta äta strumpor. Fick ett sån här spel:

Då ska man gömma godisbitar så ska jag flytta på de där svarta luckorna. Mattes variant var att jag skulle flytta på en bricka sen skulle jag sitta fint och se på matte sen fick jag flytta en ny bricka. Det är riktigt skoj, jag lovar er att efter 10 min så är jag ganska trött,,, bra hjärngymnastik...


(klicka på bilden så blir den större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0