Rättvist ?

Fy fan för regn, ja man undrar ju varför jag inte kan få gå på kattlådan...
Alltså det bara öser ner här och husse är emot kläder på hundar, matte har länge velat skaffa mig en regnjacka men husse säger, Hundar ska inte ha kläder på sig!

Så sätter den lilla jäveln på sig gummistövlar, regnbyxor och regnjacka med huva tacka fan för att han e nöjd när han gått 37min i regnet och är helt torr under medans det ser ut som att jag badat i havet... Rättvist ? Nja! Jag vill också ha regnjacka!! =)


Ser detta rättvist ut =)

Kan ju säga att jag är sådär nöjd att tvingas att gå ut i regnet...

/ Max the dog

Kommentarer
Postat av: Cat

När matte kommer hem är hon rik, då ska du få en regnjacka oavsett om husse vill eller inte!!! ;)

2009-06-13 @ 12:43:12
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0