Jag har lärt mig av dem bästa

Ja så är det faktiskt, jag har bott med min husse J och matte C sen jag var 8veckor gammal jag har studerat och iaktagit varje rörelse de gjort....

och

...jag har lärt mig av dem bästa...

Matte, vet exakt vad hon ska göra för att få som hon vill... så hon har varit min insperiationskälla =)

Nu när matte, är iväg och jobbar hela sommaren på annan ort, är det min tur att bossa lite här hemma, iallafall på morgonen..

Bossning nummer 1

För någon dag sen skulle husse upp 05:40, alltså 05:40 det är ju för fan tidigare än  tuppen börjar skrika och så moppsar han på att jag ska ut och kissa så tidigt.. Men då bara slappnade jag av totalt i kroppen och lossades SOVA, jag visste att husse var under tidspress för att hinna till sitt jobb så jag höll ut oavsett hur mycke han knuffa på mig och drog i mig... Jag fick sova klart =) !

Igår kväll så började husse se på film och den slutade runt 01 på natten, klockan ringde 08:00 och vi gick ut och tog en prommenad, väl hemma igen säger husse att han e sjukt trött och hoppar ner i sängen igen...

Bossning nummer 2
Ja vad gör man när ens husse vill sova lite till och ingen av katterna vill leka ??
Jo man gör sånt man inte får, då blir det en jäkla fart på husse, och när han ändå kommer upp så snabbt så kan han lika gärna leka med mig, går han och lägger sig är det bara att hitta på nya hyss så studsar han upp igen.


Från en mycket nöjd & smart hund
// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0