Hört på stan!

Ja nu är det sommarlov för knoddarna där jag bor och eftersom jag är sååå söt vill ju alla gladfingrarna ta på min päls, jag gillar det inte så mycke och hoppar undan i sista ögonblicket =)

Men idag när vi var ute och går så kom vi till en stooor äng/gräsyta... Det är 3st flickor i 3-4 års åldern som dansar och leker, de får syn på mig och kommer snällt fram till husse och frågar om de får klappa mig, Husse säger att han e lite rädd för små tjejor, så bli inte rädda om han hoppar undan, SHIT vilken diss, husse gjorde mot mig rätt framför ögonen på mig.... så jag gick fram och lukta på dem och lät dem klappa mig...

De klappa mig och skratta och sa att jag var fin...

Sen så säger ena tjej (1, ca 4år)  att kom nu fortsätter vi melodifestivalen... Tjej (2 ca 4år) Ja vi det gör, det är Alcasar nu...

Tjej (1 och 2) är snabba som fan på att paxa att vara tjejorna i bandet.. och säger till tjej (3) att du får vara killen.

Tjej (3 ca 3år) Meeen jag viiiill inte vara killen...

Tjej (1) Men han gillar snygga killar,  och det gör vi med ju

Tjej (3) Okej då, då är jag vill jag vara han =)

Tjejorna (1,2 & 3) börjar sjunga Stay the night

Husse börja små skratta för sig själv och jag gick och  vattnade en buske...

// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0