Nu & Då

Igår var jag hemma hos Solstrimman, där jag föddes. En av mina bröder är kvar där. Det var väldigt skoj, medan matte & husse fikade med min pappas matte så lekte jag med Eric, som är min helbror. Vi är superlika, matte tjatade om det hela vägen hem i bilen. Det som skilljer oss åt är min lägd (jag är ett par få cm högre än Eric) och färgen på pälsen, han är lite mörkare än mig, men bara lite. Annars ser vi nästan lika ut i ansiktet. Typiskt matte, hon glömde kameran i bilen och orkade inte gå ut heller... men jag och Eric vi var ute och lekte, Eric visade mig hela gården där jag spenderade mina första 8 veckor och pappas Matte, Katrina, frisserade min svans, för det har matte och husse minnsan glömt göra...

Hos Kenneln har de ärven en kull som väntar på sina nya hussar och mattar. Min matte och husse blev helt chockade av att se dem, för de påstår att de inte minns när jag var så där liten....


PS: måste berätta en hemlis.... inatt bet jag lite på mattes duntäcke... och på morgonen fanns det jääättemycket dun i sovrummet, tror hon blev lite ledsen... men hon tog symaskinen och sydde ihop täcket igen.. då blev jag ledsen, finns ju inget dun kvar som jag kan leka med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0