Sova i sängen

Det är min nya nish... eller jag får inte göra det för husse och matte...men Tajson får ju, då är det ju inte mer än rättvist att jag med ska få... nedan är två bilder. På den ena försöker jag väcka husse på morgonen... på det andra sover alla männen i huset... på tal om män. Matte blev ledsen igår när hon upptäkte att jag håller på att bli en man!! Förstår inte varför!!? Men jag har börjat få strävt hår, mitt mjuka och lena "bebis"-hår håller på att försvinna....

Igår tog matte mig på en lång promenad med hennes kompis Kim, det var väldigt skoj, vi gick väldigt länge, sen fick jag leka med två kompisar som jag träffade på vägen. Men efter en timme ute var jag full med löv och helt svart om baken... förstår ni då hur skoj jag hade. Men det var inte lika skoj att komma hem. Matte och Husse orkade inte torka mig ren med en trasa så jag fick bada... det gillar jag ju inte... men jag sov gott efter... jag somnade runt tio på kvällen igår... och idag var det matte som väckte mig inte jag henne.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0