Lite updatering

Men jag börjar med att visa en fin bild som matte tog på mig... den hänger föröverigt även på kylen så att jag ska få se så fin jag är, bygga upp mitt ego!


Modell: Max (När jag var 12 veckor)
Fotograf: Matte så klart

Idag har det varit allmäna latar-dagen tror jag. Matte klippte klorna på mig (efter jag råkade riva husse i ansiktet så att det började blöda). Så klippte hon även på plastis, Tajjan. Sen har de kammat min päls. Jag försökte hoppa upp i deras säng heeeeela natten, men husse var snabb och slängde ner mig ur sängen. Men när klockan ringde fick jag nog och hoppade upp i sängen och la mig mellan dem. Vi har varit på djurmagazinet idag. Jag fick en ny Achmed (den andra råkade jag bita sönder), fick lite nya koppel för jag har växt ur mina gamla, de får knappt av det gamla SÅ stor är jag nu. Och jag fick en liten triangel som blinkar när det är mörk, så att jag ska synas. Matte har lovat att ta massa bilder på ALLA mina leksaker när hon är klar med sina prov och arbeten i kursen.

Husse och matte har börjat med två nya lekar... första går ut på att jag ska sitta... sen ska de lägga utt massa godis på golvet. och när de säger "sök" så ska jag hitta dem. Men jag måste vänta på att de ska säga sök, vilket inte alltid är lika lätt då jag ÄLSKAR godis!!! Den andra leken, som vi började på idag, så kastade matte iväg en tennisboll, sen sa hon "varsågod" och då skulle jag springa till bollen, och om jag hämtade den till henne fick jag en gooooooodis! =)

Nu ska jag sova. Puss å kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0