Long time no see

Jag ser att jag har en trogen följare här på bloggen. 
 
Ber om ursäkt om jag har varit lite "off" så att säga. Men det har inte riktigt funnits tid för att blogga. En anlending är för att min matte nu också har ett heltids jobb samt att jag har fått en lillasyster. En männskovalp. Mer om henne vid ett annat tillfälle, hon är inte så snäll, hon ger mig varken mat eller godis...
 
Jag ska försöka uppdatera minnst en gång i månaden, men jag kan inte lova. 
 
 
Nu är det äntligen snart sommar. Sommar för mig innebär att jag kommer få åka till Fjällnora och bada på helgerna när det blir lite varare så husse klarar av att bada med mig, han är lite mesig och påstår att det är för kallt nu. Jag fick nöja mig med det nästbästa. Ett märgben... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0