Jag har besök men jag ligger hellre och sover

Sune är på besök hemma hos mig. Matte tar hand om Sune med idag för att hans husse och matte jobbar... Matte tycker det är super roligt medan jag tycker det är kul i början, men sen vill jag gärna sova och få min skönhetssömn.

Vi började med att gå på en promenad. Matte var måttligt sur på oss när hon skrek "NEJ" högt och tydligt så jag fick skämmas för henne. Men hon är smart min matte (det är därför hon är min idol) hon tog med sig min nosgrimma så att hon lättare ska kunna kontrollera mig när Sune vill leka, busa och nafsa på mina öron.

Väl hemma fick vi busa en stund, sen fick Sune & matte sätta sig i köket, medan jag fick resten av lägenheten helt för mig själv.


Sune får sitta i köket och vila. Men det går inte så bra, även om min matte sitter med honom så ligger han bara och gnäller, jag tror han saknar sin husse och matte.


Varje gång jag går förbi förstör jag Sunes lugn. Då reser han på sig, gnäller och tittar på min matte med sina valpögon... men matte går inte på det lätte!!!


Söt-Sune. Han är ju ganska söt faktiskt.


Jag brukar jobba hårt för att fastna på kort. Men jag börjar bli lite less på att matte alltid tar kort på mig.

I morgon kommer gamelhusse, Ingemar, och hämtar mig vid 12. Ska hänga lite på hans jobb tydligen. På lördag (kan vara fredag, vet inte riktigt) då ska jag åka med honom och gamelmatte, Karina, till Borlänge och sommarhagen. Matte har redan packat min resväska...
  • mat, godis, tuggis
  • halsband, sele, långrep, koppel
  • boll, drag-kamps-leksak, pip-leksak
  • mat- och vattenskål
  • handduk
  • första-hjälpen kit

Har hon glömt något?

Kommentarer
Postat av: Jennica

Det ser ut som Sune sitter bakom lås och bom=)

2011-05-05 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0