Maj Månad...

Jag får summera Maj månad i bilder, då jag är en väldigt upptagen hund nuförtiden.



På vardagarna är jag hemma själv från ca nio på morgonen, då matte cykla till jobbet. Innan dess så har hon släpat med mig på en långpromenad, jag har ätit & drukit, så när hon åkt kan jag äntligen slappna av och sova. Det gör jag tills min "lunchmatte" kommer, mellan någon gång melan 12.30 och 13.00 . Hon är lite mer sträng än min husse & matte så henne vågar man inte göra något bus med, men ibland så försöker jag... Med henne får jag springa springa springa & springa, lös, och så leker vi & busas. Sen är jag hemma själv igen tills ca 4-5 tiden. Mycket passande för då hinner jag vila upp mig & är laddad tills mina favoriter kommer hem.

På helgerna brukar husse & matte ta med mig på sina äventyr, de åker till storvreta eller till herrhagen där är mina små människokusiner, vi åker ut till en hundhage där jag får leka med andra hundar & rulla i lera. För två helger sen så fick jag hänga med gammelhusse & matte, då blev det utflykt till krusenberg. Så ni förstår kanske att jag är mycket upptagen hund :)

Något annat nytt... hmm.. JO Matte har lärt mig rulla. OH så roligt, fast nu tycker hon jag rullar för mycket... hon har filmat mig när jag rullade, ska se till att hon lägger upp den videon på min blogg.

Nu blir det paus igen. Så fortsätt läsa på Mattes blogg för oftare uppdateringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0