Fjällnora & bad

Idag tog mina människor med mig till Fjällnora, himlen på jorden kan man säga. I Fjällnora har den en underbar badplats där även hundar får bada. Husse och jag badade nästan hela tiden, han kastade bollar, pinnar & jag hämtade dem, vi simmade ut tillsammans, Matte solade nästa hela tiden, hon badade med mig en gång, annars kom hon bara och doppade fötterna hon är en sån där badkruka...

Husse skrek flera gånger till mig "stäng munnen" men jag fattade aldrig vad han menade... sen kräktes jag vatten flera gånger så jag fick vatten ner i fel strupe, men jag hade kul för det. Mot slutet var jag riktigt trött, men jag ville ändå inte hem eller ligga på stranden, så jag stod i vattnet och tittade på alla andra hundarna, det var säkert 25-30 hundar där och dubbelt så många människor.


Foto: Av min Matte (på hennes blogg finns kanske lite fler bilder på äventyret i fjällnora)

Innan vi åkte från badstranden kom ett gäng hundar av samma ras, vi trodde först det var en hel kennel, men då visade det sig att det var valpträff. Jag är lite avundsjuk (eller jag tror matte är det och hon har smittat av sig på mig) på att syskonen fick träffas.

Kommentarer
Postat av: Pepe

Grattis på födelsedagen! Dom firade min med en spruta i näsan (dom prata om kennelhosta).

2010-07-08 @ 11:12:32
Postat av: sara

så söööt han är! Amigo vågar dock inte simma..fegisen ;)



tack för dina kommentarer :)

2010-07-26 @ 16:12:57
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0