MUPPDAGIS!

Ja, mina kära vänner... jag ska tipsa er om en sak. Ni som bor i uppsala ialla fall, om ni söker hunddagis.. ta då inte HUNDELITEN!!! De är dumma.

De första de säger till min husse när vi ska på provdag är "jaha, det där är ju ingen äkta golden" vilket hundrasistiskt påhopp! Sen så kom husse & jag 15 min för sent enligt dem, vi skulle ju vara där efter klockan åtta, vi var där 8.15.... men då skällde de ut husse. Sen skröt de om hur bra de hanterar hundar och bla bla bla bla... när husse sen ville se hur jag skulle ha de där, alltså vilken box jag kommer vara i eller rum. Så sa de blankt "nej".... men efter ett tag fick husse se en box, inte min, en annan. Där hade de tre hundar i en liten box, husse ville klappa men det fick han inte heller. Sen skulle husse åka, och hämta mig 15.30 för han hade möte 16.00. Men FICK INTE till en början, sen fick han men bara om han kom prick 15.30... När husse åkt började jag skälla massor & springa in i dörren, vill inte vara där själv med de där människorna, så de ringde husse efter 20 min och sa att jag inte tivdes... då fick husse nog & hämtade mig....

De antrände sig inte att lära känna mig, de slängde in mig i en box. Och så hade de mage att kalla sig för "ett stressfritt och personligt dagis med fokus på din hund" ja så står det på deras logga. Dessutom lurade de husse & matte på 200 spänn för de där 20 minutrarna som jag var där själv... VILKET ärligt & seriöst hunddagis skulle göra det?!

Nu över till annat... kolla bara på bilderna, sån underbar morgon vi hade, en skogspromenad...

Kommentarer
Postat av: Pirre&Pepe

Gud, vilka människor!

Borta (ibland) bra men hemma bäst. Det är ju så att om du får mat och en långpromenad på morgonen innan dina människor ska på jobbet, så kommer du att sova många timmar och vet inte ens att du är ensam hemma. Har ni tänkt på alternativet "DogWalker"? Vi vet en mycket duktig och ambitiös sådan i Uppsala. Om ni vill så kan vi maila en länk till hennes hemsida.

2010-01-25 @ 20:53:46
Postat av: Samma erfarenhet

Jaha, då är vi två då (personligen tror jag det finns fler) med en negativ erfarenhet av det dagiset.

2010-01-27 @ 19:06:08
Postat av: Daniel Eriksson

Hej "catta", "max" och "husse", nej Hundeliten i uppsala har fått en hel del kritik, funderade på o lämna mina voffsingar där när jag och Sandra (Sambon) skulle åka upp där från olofström och hälsa på hennes föräldrar så hundeliten är inget jag skulle rekommendera för någon efter att jag kollat upp dom. Hund eliten skulle förövrigt ta hand om daggmaskar eller dylikt för de kan dom väl ändå inte missköta? i annatfall får dom lagom plats i deras boxar. Ha de så bra ni tre ;)

//Daniel

2010-01-29 @ 09:30:46
Postat av: Anna

Totalvidrigt ställe......hundarna stängs bara in, inga promenader. Era hundar har de mkt bättre ensamma hemma än där.......fy!!!

2013-10-25 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0