Gott Nytt År

Hej alla mina läsare, syskon & kompisar. Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!!

Hur var ert nyår?



Mitt var ganska intressant. Husse glömde köpa lugnande till mig, vi kan säga så här.... jag går inte utanför dörre om det inte är NÖDvändigt när det är mörkt ute.

På självaste nyårsafton var det fest. Det var 14 personer som smugglade chips & mat under bordet till mig, de försökte lära mig trix, men jag imponeade med de jag redan kan & med min uppfostrade närvaro. Vid 12 slaget gick husse & jag upp på rummet. Sen kom husses kompis så satt vi där, det var inge skoj med alla de där smällarna ute. Men jag överlevde, först vid FYRA på morgonen kunde jag gå och lägga mig i lugn och ro.

Nästa morgon var jag och matte ute på morgon promenad, det hade kommit massor med nysnö, vilket är helt fantastiskt. Jag älskar snön. Vi busade lite i snön, hon kastade snöbollar & jag fångade dem och åt upp dem.

Idag var ändå bästa dagen. Vi åkte till TipToppen i Storvreta. Där var fullt med barnfamiljer, men husse & matte låter inte någon diskriminera mig, de tog med mig upp i backen, matte satte sig på en pressenning & jag och husse drog neeeeeeeeeeeer. Oh ni anar inte hur skoj det var, tror dock inte att föräldrarna till kidsen tyckte samma sak. Men nu har matte & husse lovat att fixa en pulka eller annat än en pressenning att åka på.



Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: Pepe&Pirre

Nyåret? A-ha, det var när jag hörde matte och reservmatte skåla med jordgubbsvin (he-he) och önska varandra gott nytt år. Efter det sprang dom från fönster till fönster och lät ungefär så här: "Gud vad fin den var". Jag och husse lät dom hålla på med konstigheterna och fortsatte att sova. Jag tror att jag ändå ska vara på den säkra sidan och önskar dig och dina människor Gott Nytt år, vad det nu än är. Men jag skippar springandet från fönster till fönster, det är under min värdighet.

2010-01-03 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0