Lite updatering

Ja nu kanske undrar vad som har hänt....

  • har varit på ett-års-kontroll, allt var OK
  • matte har börjat jobba
  • jag har börjat på dagis, går på inskolning nu, nästa vecka börjar jag på heltid
  • fått massa kompisar på dagiset
  • husse har fått jobb & ska börja nästa vecka
puh, ja det är en hel del...ni kan ju klicka er in på mitt hunddagis, min dagisfröken bloggar SKILLANS HUNDDAGIS

Idag var jag där från nio till tre, busade och lekte med mina nya kompisar bland annat Maxi, sen kom UNT (uppsala nya tidning) och tog bild på oss, så imorgon är vi kändisar. Nu till en bild, för det tror jag ni har längtat efter. När jag & husse hämtade matte & gammelmatte så hittade jag en ny skön stil i baksättet.



Gammelmatte tyckte inte det var lika mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0