Svart golden

För första gången i mitt liv har jag besökt husses sommarhus i Borlänge, där tog det mig mindre än en timme att hitta första lerhögen som jag rullade mig fint i. Husse drog med mig ner till Dalaälven där jag även fick ta mitt första dopp.

Är aningens trött nu kan man säga. Har försökt öva mycket på att "gå fint" & "stanna", tyvärr går det bättre med matte än med husse... :( I sommarhagen var även min älsklings tjej. Husses systerdotter Elice. Hon brukar härma mig, leka med mig, mata mig och nu har hon även suttit på mig...



Ja man kan väl säga att jag hade riktigt roligt till, klicka på bilden för fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, vilken charmig blogg

2009-05-06 @ 10:52:37
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0