jobb

Idag har jag spenderat större delen av dagen i stan, med min matte & husse på Mattes jobb.



I veckan har matte jobbat ganska mycket, så jag har fått lov att hänga med husse hela veckan, promenera med honom hela veckan, leka med honom hela veckan och prata (vova) med honom hela veckan. Vi var i Vattholma en dag, då åkte vi nästan helt nercabbat som husse sägen, men jag tror vad jag vill på det... (vi hade alla fönster nere i bilen) det var ialla fall riktigt skönt, det blåste häftigt i min mun så att mina läppar fladdrade.



Imorgon ska husse lägga upp några bilder från trädgården igår, min kära bror har börjat mixa ihop min och hans vattenskål. Matte fångade hans fula handling på bild!!! Jag som är så snäll och låter Tajson sova i min säng, ska kanske börja tänka om... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0