Snööö

jaaa det har kommit massor med snö ute. matte släpade ut mig och till min förvåning var det roligare ute än att sova inne.... :) hon hastade massa snöbollar ibland blåste det snö från hustaken som matte lät mig jaga.. igår övade vi apportering ute i trädgården vilket gick bra de 4 första gångerna sen var det inge skoj längre... det fanns annat roligt att nosa på.

Jag, Matte, Curry, Chrisse & Elin gick en lång promenad igår. Jag och curry connectade direkt kännde jag, dock fick jag inte den respons jag ville. Curry är 4 år äldre än mig och varje gång jag ville leka så la han sig över mig och började morra, Matte sa att jag får skylla mig själv, och att jag ska lugna ner mig. Men varför ska jag lugna ner mig, vill ju bara leka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0