Protest!

Husse tog inte med mig till för att basta med dem, eller ja ok, vakta bastun åt dem, man skulle kunna tro att han inte litar på mig att jag ska skydda dem?! Så matte tog mig på en promenad istället, då passade jag på att protestera, först drog jag henne snabbt som fan, så hon gled på isen, sen rullade jag mig i en mysig vattenpöl... det sista var inte uppskattat.



Syns inte så bra på bilden, men på vänster bild, där jag är smuttsig ä jag helt svart egentligen, speciellt under örat, matte fick skrubba bra länge och ändå fick hon inte bort det, men hon har lovat mig att jag ska slippa duscha så länge jag kan uppföra mig och inte bada i fler pölar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0