Lite hemlig info

Vikt?   - 34kg

Kön?  - Hane

hårfärg?   - Blondin, de har väl roligare?

Motto?   - Allt går att tugga på.

Bästa kompis?   - Js systers barn, sjukt trevlig liten tjej, hon är den ända som smyger undan/delar med sig av sin mat till mig.

Sammlat värde som jag förstört?  - Ca 15 000kr

Kär?   - Ja i den svarta "pamela" pudeln som vill ha mig...

Bästa stunden på dagen?    -Träna apportering

Sämsta stunden på dagen?    - När de ska torka mina tassar efter prommenaden.

Favoritmat?    - Royal junior maxi 32, fast hästkorv och annat godis glider ner fin fint det med =)

Dricker helst?    - vatten, gillar dock inte kolsyrat vatten som jag trodde först.

Sexdebut?    - om jucka mot en filt vid 2 månaders ålder räknas, så då är den gjord annars väntar jag på den "rätte" eller  den första som ställer upp dvs ;)

Favoritbilmärke?    - Saab, plasten i den smakar gott.

Sover helst?    - Helst mellan husse och matte i deras säng tills det blir för varmt och då slaggar jag på golvet.

Vad ska du göra om 5min?   - Då ska jag jaga och skrämma slag på de 4 katterna jag bor med...

Drömmer ofta om?     - Att jag ska bli en lydig hund, haha, fuck no no, jag drömmer om  flickor (tikar alltså)

Mål för dagen ?    - Bita sönder husses fula jävla foppadojor!!

Det fick ni lite lärorik info om mig...

XoXo// Max

Kommentarer
Postat av: Lina

Detta har nog blivit min nya favorit blogg!

2009-03-06 @ 18:01:49
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0