Regnet fortsätter...

Men nu på kvällningen så blev det bara massa lek i regnet ändå!

Vi kastade  dummies, bollar och hade lite dragkamp med repet... sen blev det fotboll, husse försöker dribbla bort mig med fotbollen och det går sååådääär bra för han... Men måste ändå ge han lite creed ändå, för han rör sig förvånansvärt snabbt över gräset trots sina 89kg...

Sen blev det en tur i skogen där jag fick springa lös och lukta och skita och pissa lite... sen åkte 15m repet på och vi övade "gå fint" det gick hur fint som helst tills husse fick syn på värsta vattensamlingen....!!!

Vi stannade och tittade på varandra och vi båda tänkte nog samma sak!!! Sissten dit är en skit!! 

Vi sprang såå snabbt dit och det var en hård kamp, vi tacklade varandra och försökte sinka den andra så gått det gick och husse, till och med hoppade på slutet.... Ni skulle sett!! värsta nedslaget i vattnet blev det när vi kom till pölen, nästan 70% av vattnet for upp i luften och jag älskade det!!!

Tittade ner och såg då att husse kanske inte hade hoppat ner i vattnet för att vinna utan han snubblade visst i repet för det var virat runt hans fot...  Jag trodde att nu skulle jag få skäll och att det roliga var över, men ikke, vi började hoppa i vattnet BÅDA två och lekte och skvätte vatten på varandra... SJUKT SKOJ!!!

Sen gick vi hem trötta och när vi kom hem slänger husse in mig i duschen, för jag var tydligen skitig hette det...

Nu ska jag slappa för kvällen och husse ska ta sin whiskey och kolla in tv...

// Max the dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0