My husse is going Crasy.....

Haha... Nej då han e den bästa av dem alla hussarna och matte är den snyggaste tjejen på två ben!

Det har varit sjukt varmt nu de senaste dagarna och vi var iväg och badade ihavet för någon dag sen med, dock kan vi ju inte alltid åka till havet för att bada alla de varma dagarna. Så husse googla lite och for iväg in till stan och kom tillbaka med en stoooor kartong som jag lika ivrigt som husse slet upp...

ut på gräset for han och dona och greja, slängde i en slang och så satt vi oss och vänta på trädäcket...



Sakta men säker så börja den blåa kanten stiga och husse säger att imorgon när det är sjukt varmt igen så ska vi bada i vår alldeles egna POOL...

Jag är sjukt taggad inför imorgon och jag har varit fram och smakat på vattnet ett par gånger och allt är i sin rätt...

Poolen är 4m i diameter och är 80cm djup. Med andra ord ruggigt bra storlek för husse och mig =)

// max

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

2009-06-30 @ 21:51:10
Postat av: Pepe

Lyckans ost (hund), en alldeles egen pool!

2009-07-01 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0