Helt slut...

Hej nu är jag meddragen på nya upptåg... Matte har jag slutat leta efter nu på kvällarna husse var ganska övertygande om att hon kommer tillbaka om 11veckor så det är bara att sluta leta...

Nu till grejen, husse, en god man, kanske något rund om magen men ändå en god kille, han har fått dille, han säger att han ska bli smal och snygg inför matte  om 11veckor och har börjat stenhårt med träningen.. Grejen är den att jag tydligen har blivit indragen i något jag inte visste existera... Husse löper spåret varje dag nu och då slänger han på mig en drag-sele som om jag vore någon jäkla draghund,   HALLÅ Kebab liksom...!!

Men jag ställer upp och vi springer ni 2,5km varje dag och sen gör husse magövningar när vi är färdigsprungna...
Husse håller god fart första halvan men sen segnar han till och då får man hjälpa de svaga så då går jag upp och sätter upp tempot igen, dvs jag drar husse framåt....

Så här ser han iallafall ut när vi kommer i mål.... haha härlig kille det där, husse alltså...
XoXo
/ Max the dog

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det är ju tur att husse har dig när han ska springa.

2009-06-07 @ 22:50:06
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0