Är det sant alltså ??

Ja det börjar jag undra nu... Kan verkligen inte män göra två saker samtidigt...
Jag trodde jag kunde, men måste nog börja inse att jag inte kan ändå...

Det är nämligen såhär... Jag är ute och går och så börjar jag känna att det trycker på och jag glider undan lite lätt och intar "skit-positionen" och när jag sitter där som bäst och trycker, får man upp någon intressant doft, Så kvar i skit-positionen följer jag doften... efter ett tag kollar jag bakåt för att se om det kommit något där bak....

och nu till grejen!!!

Jag kan verkligen inte skita och lukta samtidigt, fysiskt omöjligt, blir lika förvånad varje gång när det inte kommit något. för jag intar ju positionen och trycker... Men Nada!

Shit svennebanan alltså....  Jag kan bara göra en sak åt gången....

Kanske är det bara jag eller har ni flickor också problem med att göra två saker samtidigt ?

// Max the dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0