Piteå, Marwan & Jag

Ja nu har vi varit här uppe i piteå ett par dagar, Matte jobbar ju så jag och husse går långa promenader och har kollat in de två båthammnarna som finns här och checkat in båtar och vilken vi skulle gilla bäst när husse och matte ska köpa en ;)

Igår drog Piteå dansar och ler igång, (ja det är massa norrlänningar som kryper fram från skogarna och lyssnar på livemusik och häver i sig öl) 

Igår var vi även ner och kollade in alla svettiga turkar som säljer diverse snabb mat allt ifrån wookad älg till langos... Matte ringde sin jobbkompis som väckte sin lilla dogg i sin skönhetsömn för att visa upp han och hälsa på oss..

Den lille skiten var helskön, han var lite feg i början men sen då vi nosat lite så släppte han alla hämningar och ville leka och leka och leka och leka och leka..... När min energi var nerkörd i botten så hade hans energistapel knappt rört på sig.



Imorse så fick vi sova ut alla 3 den första som vakna var matte och hon gick upp kl 09:30 jag hoppade upp strax därefter och körde igång min morgon streetching... Efter frukosten bar det av till grisberget och 3,5km

Ha det bra!
/ Max

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej, kika in på min blogg och tyck till om vad du tycker vad jag ska göra för ny frisyr, långt/kort osv. öppen för alla förslag:)

puss/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-23 @ 19:31:43
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0