Fästingjävlar!



FästingJävlar!
Dem är överallt (nästan iallafall)  Husse har plockat en hel del i sommar, många ser han och tar bort dem innan de börjar suga, tack vare att jag har vit päls, men vissa snyltarjäklar hinner smyga in och börja suga blod...

Igår så börja husse klia mig och jag njöt som bara den tills jag börja fatta att han leta de små snyltarna!

Han hittade en baouta stor och två små som han plockade med sin nya lilla tortyrpinne... Men den är effektiv, den har en liten snara som man lägger runt "snylten" och så drar man långsamt ut tills de släpper....

Det är inte mycke här i livet som jag HATAR men jag kan från djupet av mitt hjärta säga att jag hatar verkligen Fästingar!

De fyller för övrigt ingen funktion i naturen så det borde vara ren och skär utrotning av de små äkliga snyltarna!

// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0