132kg, 2,5km & 11min 10sek

Husse och jag brukar ju springa 5km ett par gånger i veckan, då är det i ett ganska behagligt tempo för att vi ska orka runt de 5km...

Idag så skulle vi maxa ett varv a 2,5km... Vi åkte upp och gick fram till startlinjen. Husse nollställde klockan och räkna ner oss till start. Vi for i väg som ett jävla skott och  stannade inte förns vi kom i mål!

Husse stannade klockan och Tiden 11min och 10sek, Rätt hyffsat för två killar vars BMI påpekar på övervikt!

Nu är det dags att slappa och husse skulle behöva en kall öl men det fanns ingen hemma så det blir en kaffe för han.

Ha det bra!

// max

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni e så duktiga! Önskar jag var lika duktig!

2009-07-13 @ 23:02:19
URL: http://jessicassmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0