My toyota is Fantastic

Fast vi har en SAAB, den är fantastisk den med, även om den tappar sina delar lite här och var, idag när vi lämnade Matte på flygplatsen tappade SAABen sin blinkers.

Hur som helst. Bilen var det. För er som inte vet så älskar jag att åka bil, och fa* ta Husse och Matte om de inte tar med mig i bilen. Idag märkte jag att något var på gång... Husse gick ut och stängde inte dörren ordentligt... så jag smet ut, han var redan i bilen så jag ställde mig vid min dörr, Matte sprang ut och gapade något, så kom Husse och tog in mig igen.. MEN han är inte lika smart och snabbtänkt som mig så han lämnade dörren till bilen öppen, snabbare än blixten smet jag ut igen, in i bilen och satte mig bekvämt för att åka i passagerarsätet. Husse kom, han flyttade lite på bilen, och så var vi framme... Men tror ni jag e dum, inte tänkte jag hoppa ut, de ska inte lämna mig hemma... sen drog Matte ut mig och de kom med dammsugaren och höll på tills bilen inte hade ett spår av Max-hår i sig. Sen fick jag fiiin blå filt för jag var duktig och lekte själv i snön en stund. Men ni ska se filten, funderar på om inte Blå är min färg, kolla så fint den passar mot min päls....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Duktigt jobbat i bilen!

2009-02-13 @ 10:58:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lejla

Hahahahhha Max du är skön du.

2009-02-16 @ 22:45:48
URL: http://itsalejlashow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0