Max the icebear

Hej!
Har precis kommit hem från en runda med husse, mötte en golden idag, jag blev superglad att hitta en lika som mig så jag hoppa runt och fick leka lite med rambo hette han...

Hussarna stod och snacka lite gran och rambo var ca 3år gammal MEN lillkillen var mindre än mig :D och jag fick omkull honom så jag kunde jucka lite och visa min dominans lite innan husse drog bort mig och sa usch!...

Alla som vi brukar möta (som kan lite hund) säger att jag kommer bli en kraftig kille.
Just nu är jag  7 månader gammal och väger in på 35kg, mina tassar är enorma och min muskelatur är tydlig. matte och husse brukar kalla mig icebear eller Goldian Blu. jag har ju  bra gener och pappa golden var också en stor hund så jag brås nog på han.




Jag max till höger och isbjörnen till vänster!

Ha De!
Max

Kommentarer
Postat av: chrisse

Hahaha, nej men lite lika e ni jue ;)

Ja när du kommer ner hit igen Max lilla kan ju du å Curry leka lite. DU får ta å hälsa matte å husse :) !

2009-02-23 @ 12:00:08
URL: http://lovelystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0