Jag tror att jag är kär!

Hej!
Ja nu när hormonerna flödar i min lilla kropp och husse och matte säger att jag hamnat i trottsåldern och kåtare hund får man leta efter...

Men om man bortser från det, så tror jag att jag är kär =)

"Hon"  en svart mellanstor pudeltik på 5 bast.... och enligt mig är hon hundarnas Pamela Andersson eller en sexig Jenna Jamensson...

 Idag när jag mötte henne, satt hon sig och jag trodde det var ett tecken på att det skulle vara okej att gå fram och jucka lite... men det var inte så passande tydligen...

Men men när jag inte fick jucka så kom jag på att jag kunde visa upp mina färdigheter... Jag hoppade fyrfota, la mig på rygg och blotta snorren. skällde och spände musklerna... jag tror det gav resultat, för när hon sedan gick så kom hon fram och gav mig en puss =)

JA jag tror jag är KÄR!

// Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0