Sjukling

Usch & fy, jag har fått Diarré. Började natten till igår. Jag hann knappt reagera själv, sen smattrade på hela dagen & även i natt. Jag fick frukost men sen fick jag inget mer förän idag. Då fick jag specialmat bestående av koktris & kokt fisk som matte även gjorde en matlåda av. Igår fick jag dricka vattnet som matte kokade ris i. Det var inte det godaste vattnet!

Någon som har några andra förslag på hur jag ska bli frisk?

Sitter i bilen och väntar på att åka upp till husse nu men matte är så seg, hon sitter inne & dricker kaffe...


klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Max! Säg till matte att hon även kan ge dig Maizenavälling. Det har min mamma tipsat om - det och risavkok.



Hoppas du blir kry i magen snart!

2009-08-27 @ 12:58:33
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0