En resa till

Nu har jag och min matte gjort en resa till södra sverige, 65 mil söder om Uppsala. Resan gick bra, jag vilade ögonen lite på en av rasterna, matte var riktigt trött, medan hon drack kaffe slängde hon ut mig från bilen. Vi stannade till på vår standart-paus-plats när vi bilar upp eller ner. Brahehus.



Idag på morgonen var vi ute och sprang en kort runda. Jäkla så skönt, förutom när jag tvärnitade och gjorde nummer två, LÖST! Matte var måttligt glad, sen gjorde jag det löst tre gånger till idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del fina saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-12-01 @ 16:36:23
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0