Konsten att spela fotboll

Det kan väl inte vara så många hundar som behärskar det. Grannarnas barn brukar spela fotboll på gatan. Jag gillar att se på när de spelar, de är så duktiga.. eller så vill jag också leka med bollen. Hur som helst så har jag fått leka med dem lite och jag har till och med fått min egen fotboll :)

Började helgen med lite diarré... då fick jag ingen mat på nästan 24 timmar fick vatten med koltabletter istället. Svart vatten. Matte & Husse tog med mig på stan, där de åt mjukglass och kollade på bilar, jag tyckte det var ganska tröttsamt efter 10 minuter...  SEN kom det hemska, Matte duschade mig. Med Schampoo och Balsam!!!!! Men jag gav igen i söndags, då jag rullade mig i lite sand.

Här är lite nya bilder på min pixbox! Klicka på bilden nedan bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0