Lördag!

Shit alltså, det händer mycke här... Själv växer jag så det knakar så att motoriken inte hänger med, ibland går det för snabbt och ibland svänger det inte som det ska heller, däremot har jag lärt mig att det är skit kul att hoppa upp i sängen och slicka husse i örat så han vaknar på rätt sätt...  tror det är rätt sätt för när han vaknar knuffar han ner mig så att jag kan hoppa upp igen, alltså "vår" favoritlek!

Jag har fått en del leksaker och den jag gillar allra bäst är "achmeed the monkey!" Han piper när man biter i han! och så säger han Im going to kill you! då blir jag arg och morrar och biter hårdare, och till slut  vinner jag....

Achmeed the monkey


Nu har jag nyss varit ute och sprungit i regnet! det är kanon kul, men allt har som sagt sin baksida och det är när man måste bli torr och få tassarna rena av den jävla blå handuken innan man får komma in och lägga sig och sova! trygt......

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Gammelmatte i Storvreta

Hej Max!



Jag tycker att du hittat alldeles rätt metod att få din husse att vakna. Han har varit så slö i så många år och sovit halva dagen så det är på tiden att han kommer upp i ottan...... :)

Nu ska vi försöka klara ut hur din släkt på husses sida ser ut:

Här i Storvreta finns din Faster Ebba, (om man nu kan säga att Ebba är "adopterad syster" till din husse) sen har du två kusiner, kusin Bianca och kusin Gin.

Du har också en "syssling" Selma som bor hos din husses syster.

Sen finns två killar i Borlänge som är adopterade av din husses mormors syster, Dom heter Pelle och Simson. Och vet du,dom är alla KATTER!!!!



Vi ses snart!

2008-09-27 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0