Smutsig




Igår var jag ute och lekte på kvällen med mina kompisar Rex och Tina, vi sprang runt hela fältet, men de är lite större än mig så jag fick rulla ganska mycket.... när jag kom hem var jag jättesmutsig.


Matte & Husse tycker jag har börjat bli duktig nu på vissa saker som:
  •  "sitt"
  • "kom hit"
  •  "nej"
  • "se hit"
  • När jag får maten sitter jag fint, när matte/husse säger "se hitt" måste jag titta på dem tills de säger "varsågod"
  • "kom in".... matte/husse går först in i lägenheten, jag får vänta ute tills de säger "kom in"
Jag håller även på att lära mig att jag ska sitta och "be" om att få hålsa på andra människor, för tydligen blir vissa rädda när, söta, lilla jag springer fram och vill hälsa... förstår inte riktigt det där.

Dessutom, vet ni, har platsis börjar tycka om mig, eller han har börjar leka lite tillbaka med mig... =)






Kommentarer
Postat av: Gammelmatte i Storvreta

Hej lilla Max!



Så fina ni är ihop din plastbror Tyson och du och så roligt att ni gillar varandra. Hörde av din Husse att du lyft ned Tyson från sängen i nackskinnet..???????? när han låg och sov, det tycker inte jag var snällt gjort, Fy! Så får du inte göra med de tre tanterna när du kommer hit till Uppsala igen. Skickar en bild till Husse på dom så att du kommer ihåg hur dom ser ut .



Ha det så bra vi ses kanske snart !? :)



2008-10-20 @ 18:26:14
Postat av: Linda

Så himla söt... :)

2008-10-22 @ 09:51:37
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0