Hemma hos...

Nu är jag hemma hos mattes syster.... min morbror-husse... eller vad det nu heter. Han lagar mat till matte & husse. De har tagit mat till mig med, så vi ska snart äta...

igår var en stor dag... jag kissade inte inne en enda gång =)

idag har vi inte gjort så mycket. matte & husse var på stan och lämnade mig ensam hemma med tajson. Tajson som faktiskt har börjat tycka om mig tror jag... han sov nästan bredvid mig för någon kväll sen. =) Och som ni såg igår sov både han, jag & husse i sängen tillsammans. Ja... jag får inte sova i sängen egentligen, men det är ju så varmt och mysigt. Försökte ta mig upp dit i morse men blev nerslängd jämt... förresten, idag tog jag mig upp i bilen HELT själv utan hjälp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0